Poznań: Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 214158 – 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 827 05 10, faks 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.poznan.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1. Zestaw kaskadowy do pomiaru emisji pyłu PM10, PM5, PM2.5 z końcówkami – ilość 2 zestawy 2. Chłodziarka laboratoryjna poj. 1460 l – ilość 1 szt. 3. Chłodziarka laboratoryjna poj. 1365 l – ilość 1 szt. 4. Chłodziarka laboratoryjna 625 l – ilość 1 szt. 5. Chłodziarka dwukomorowa poj. 2×294 l – ilość 1 szt. 6. Szafa termostatyczna dwukomorowa z wymuszonym obiegiem powietrza – ilość 1 szt. 7. Pompa perystaltyczna elektryczna 12V, przeznaczona do pracy w terenie – ilość 3 szt. 8. Wytrząsarka laboratoryjna – ilość 1 szt. 9. Wytrząsarka obrotowa na duże butelki (średnica 110 mm, wysokość 270mm) – ilość 1 szt. 10. Tlenomierz laboratoryjny (stacjonarny) – ilość 1 szt. 11. Mieszadło magnetyczne 6-cio stanowiskowe – ilość 3 szt. 12. Miernik poziomu dźwięku klasy 1 wraz z wyposażeniem, kablem, statywem oraz świadectwem wzorcowania – ilość 2 szt. 13. Spektrofotometr UV-VIS – ilość 1 szt. 14. Badawczy Mikroskop odwrócony z kamerą i oprogramowaniem – ilość 1 szt. 15. Zestaw do dejonizacji wody – ilość 2 szt. 16. Aparat do rozcieńczania 3-stanowiskowy typ BSB 31 – ilość 1 szt. 17. Przystawka do head-space do chromatografu Shimadzu 2010 model HS-20 z kompletnym oprogramowaniem, sterowaniem, akcesoriami do uruchomienia oraz instalacją i szkoleniem – ilość 1 szt. 18. Spektrofotometr – ilość 1 szt. 19. Homogenizator laboratoryjny z wyposażeniem – ilość 1 szt. 20. Jonizator antystatyczny – ilość 1 szt. 21. Suszarka do szkła laboratoryjnego (dla naczyń o małych wymiarach) – ilość 1 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.32.00-1, 39.71.11.00-0, 38.43.60.00-0, 38.42.00.00-5, 42.99.64.00-8, 38.43.30.00-9, 38.51.00.00-3, 38.43.00.00-8, 38.43.40.00-6, 38.43.42.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z prawa żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku oraz jeżeli dostarczył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie dostawy które swoim zakresem obejmowały co najmniej jedno z urządzeń, które jest przedmiotem zamówienia, a wartość zamówienia nie była mniejsza niż 200.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnioną i podpisaną specyfikację techniczną na potwierdzenie spełniania wymagań (załącznik nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 – Cena – 92
  • 2 – termin realizacji – 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4, w Biurze Obsługi Klienta – pokój nr 7a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie