Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu

Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych i udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216), w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu działa elektroniczna skrzynka podawcza uruchomiona na platformie ePUAP umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na platformie ePUAP
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:

od poniedziałku do piątku: 7:00 – 15:00
do Biura Obsługi Klienta mieszczącego się w pokoju nr 7a przy ul.
Czarna Rola 4 w Poznaniu na następujących nośnikach danych:

  1. Dyskietka 1,44 MB,
  2. Pamięć masowa USB
  3. Płyta CD-RW.

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:

     

    1. DOC, RTF,
    2. XLS,
    3. CSV,
    4. TXT,
    5. GIF, TIF, BMP, JPG,
    6. PDF,
    7. ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.