Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych i udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216), w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu działa elektroniczna skrzynka podawcza uruchomiona na platformie ePUAP umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na platformie ePUAP
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7:00 – 15:00
do Biura Obsługi Klienta mieszczącego się w pokoju nr 7a przy ul.
Czarna Rola 4 w Poznaniu na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB,
- Pamięć masowa USB
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
-
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF,
- XLS,
- CSV,
- TXT,
- GIF, TIF, BMP, JPG,
- PDF,
- ZIP.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.